durum

durum

6 Ocak 2011 Perşembe

kendime yeni bir ben.

hmm tamam artık biraz sakinleşmeliyim. çok gülüyorum,çok ağlıyorum dengesizce ve tutarsız davranıyorum. bu aptal ergen triplerinden başka bir şey değil ve ben 2011 itibariyle 20 yaşındayım ve muhtemelen iki yıl sonra öğretmen olacağım. kendime gelmeliyim. hayatın tadını almaktan vazgeçmeden,sakince ve kararlı ilerlemeliyim yolumda. hiçbir şeyin beni bu kadar anlamsız ve saçma bir hale getirmesine izin vermemeliyim. ben olmalıyım. ne eski ne de şimdiki gibi yepyeni bir ben.

6 yorum:

  1. hacım ne hocası olacan hangi bölüm?

    YanıtlaSil
  2. Türkçe öğretmeni olacağım. umarım :D

    YanıtlaSil
  3. amanın hacım demişimde kızmışın sen bacım diye anla sen orayı be hocam formasyon mevzu kalkıyormuş artık not ortalaması 2nin üzerinde olanları alacaklarmış demişti kuzenim(bende öğretmen adayıyım bu arada)

    YanıtlaSil
  4. ben eğitim fakültesindeyim zaten ayrıca formasyon için uğraşmıyorum :) alsınlar alsınlar bakalım nasıl atayacaklar o kadar öğretmen adayını! ayrıca 'hacım'ı 'bacım'a tercih ederim meslektaşım :D

    YanıtlaSil
  5. Öğretmen Adayı derken daha lise sondayım yaf hukuktan siyasaldan olmazsa yabancı dilden girecem sınava(Sen Türkçe ben ingilizce hocası olucaz sanırsam yaf) nesse ben senin bloga baktım acık iyi acık ilginç gibi hocam

    sende benimkine bir göz atıver hele

    http://yaziyorsamsebebivar.blogspot.com/

    (benimkide Viral marketing accık) :)

    YanıtlaSil
  6. göz atıvermek ne kelime bakarım tabi teşekkür ederim ayrıca :)ama öğretmenliğe o veya şu olmazsa öğretmen olurum gözüyle bakma incinirim :p

    YanıtlaSil