durum

durum

15 Şubat 2011 Salı

dizi.

iyi eleştiren de var kötü de ama izliyorum ben bu diziyi evet evet resmen kitleniyorum salı akşamları.yalnız değilim tabi annemin yanında beni ve babamı da tv başına geçirdi bu dizi. karakterler çok güzel oturmuş. oyuncular gerçekten çok başarılı oynarlarken nefret ediyoruz ya da çok seviyoruz onları. hatta gerçekte de öyle sanıyoruz ıy uyuz adam falan diyoruz başka yerde gördüğümüzde. kısacası ben seviyorum izliyorum.kimse kimseden üstün değil herkes hakkını veriyo rolünün. ha bunu yazmak zorunda değildim ama bugün öyle bir geçer zamanki günü ondan. :D:D:D

6 yorum:

  1. piskolojik yapımlar hoş oluyor be ya behzatç yide öneririm gerçekçilik ve piskolojik olarak çöküntüdeki insanı anlatması üzerine müthiş bir eser (hem kitapları hem dizisi) polisiyeden çok piskolojik küçük osmandan daha iyi bence be ya bu arada ablacım 14 şubat kandilin kutlu ola

    YanıtlaSil
  2. sağol kardeşcağzım eksik olma.. evet behzat ç. de çok iyi oyuncular falan ama denk gelemedim.

    YanıtlaSil
  3. pazar saat 8 ama kitabı öneririm

    YanıtlaSil
  4. ben de kitap okumayı tercih ederim :)

    YanıtlaSil
  5. ama erdal beşikçioğlunun oyunculuğunuda göz ardı etmemek lazım

    YanıtlaSil
  6. ona laf söylenir mi ya. çok eskiden beri severim ben onu ama behzat ç. ile tanında :)

    YanıtlaSil