durum

durum

11 Ağustos 2011 Perşembe

karıncalara ithafen.

her yıl bu zamanlar karınca krizi yaşıyorum. 1. kat ve bahçeli bir evde yaşayan her insan gibi buna katlanmak ve alışmak zorundaydım ki oldu. artık onlarla kavga etmiyorum. aksine onları görünce ekmek kırıklıyorum yollarına,çekirdek çitleyip koyuyorum önlerine :) onlar napıyor umursamadan geçip gidiyorlar koyduğum yiyeceklerin önünden. ben böyle gururlu hayvan görmedim arkadaş! illa kendileri arayıp bulacak anlamıyorum ne var yani alsalar götürseler,ben de annemden azar işitmesem her tarafı pislik yapmışsın diye.

2 yorum:

  1. Ya bende tam tersi, uzerlerine basmamak icin dusmeyi goze alirken simdilerde uzerlerine ozellikle su sicratip terastan asagi atiyorum.. Yazın icimdeki nefreti sorgulamama sebep oldu.,

    YanıtlaSil
  2. bende geçen yıl öyleydim ama sakin düşündüm ve artık onlarla dost olmaya karar verdim :P bu sefer de onlar sorun çıkarıyo bakıcaz bakalım :)

    YanıtlaSil