durum

durum

10 Eylül 2009 Perşembe

bu kadar mı düştün,yoksa hep mi düşüktün?

Ya keşke okusan bu yazdılarımı.Bir sevgi ancak bu şekilde çürütülebilir.Tüm agresifliklerine,mantıksız davranışlarına rağmen çok seviyordum seni beni sildiğin zaman bile.Çünkü bi kere kardeşim demiştim sana.Oysa bugün duyduklarım ve gördüklerimden sonra seninle olan günlerimin vakit kaybı olduğunu anladım.Yazık diyorum hep ama yazık kelimesi bile çok hafif kalıyor.Bu derece düşük olduğunu nasıl anlayamamışız şaşıyorum.Hayır hep geçirdiğimiz acı tatlı günlerin hatrına kötü laf etmedim sana ama sen harbiden çok düşükmüşsün be kardeşim(!)
Hayır daha fazla çirkinleşmeyelim dedin tamam dedik ama son yaptığın olmadı.Çirkinlesen biz miydik yani yapmadığımız şeyleri millete yapmışız gibi anlattın.Onlar bugün yanında ama yarın olmucaklar bunu o küçük beynine sok olur mu canım benim!

2 yorum: